|Elcia| |Kaszka| |Zasi| |Krzyś| |Buła| |Misiek| |Kusion| |Zigi|
RSS
środa, 18 lutego 2015

.

piątek, 15 maja 2009

Myśli, czyny, zdarzenia, słowa pozostają historią... Możemy do niej wracać, wspominać, opowiadać ale nikt nie jest w stanie jej zmienić. Od dziś tworzymy nową historię. Stwórzmy ją taką, jaką chcielibyśmy aby była - taką, której nie będziemy się wstydzić, bo czasu nie da się cofnąć.

poniedziałek, 26 maja 2008
SO LAK! SO LAK! NIECH ŻYJE ŻYJE NAM... :)

Elllllllluuuuu!!!

W DNIU TWOICH URODZIN

SKŁADAMY CI ZACNE ŻYCZENIA! :)

ŻYJ SE Z NAMI ZA PAN BRAT,

TAK PRZYNAJMNIEJ ZE 100 LAT!!!

23:43, rodzinatomy
Link Komentarze (1) »
JUWENALIA - 16 maja 2008
Na Muchowcu - katowickim lotnisku, wizięliśmy udział w ogromnym szaleństwie wspólnie z 15-tysięcznym tłumem, który również przyszedł świętować tegoroczne juwenalia:P Do późnych godzin szaleliśmy przy dźwiękach muzyki zespołu T.LOVE. Całość uwieńczyliśmy wycieczką do ligoty na kebab:P Ten dzień był również wyjątkowy dla Kusiona, gdyż pierwszy raz w życi oddał swój skok na bungee :D Dobrze, że nie był to jego ostatni skok...
15:54, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
Kabareton - 14 maja 2008
TAK! Rozpoczęły się Juwenalia a wraz z nimi moc atrakcji:) W stołówce Uniwersytetu Śląskiego świetnie bawiliśmy się razem z kabaretami: Kałasznikow, Balet Mongolski, DNO i Kabaretem Młodych Panów:)
15:46, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
KONCERT - 13 maja 2008

Wybraliśmy się na koncert organizowany w nowej auli Akademii Muzycznej, przez DA z okazji swojego 60-lecia. Gwoździem programu był występ Stanisława Sojki ale i pozostałe zespoły spisały się nie nagannie:) Wystapili również: Chór Kameralny Akademii Muzycznej, Kwartet Śląski, Ewa Uryga i Zespół Instytutu Jazzu Akademii Muzycznej. Gościem chonorowym, który razem z nami uczestniczył w koncercie był Arcybiskup Damian Zimoń:)

15:42, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
"300" - 12 maja 2008
Toż to był wieczór dla twardzieli! Kusion załatwił nam bilety wiec jak tu ominąć taką okazję:) Byliśmy sobie w kinie na "300" - kto widział ten wie, że to o wojnie między Spartanami i Persami:P
15:34, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 28 kwietnia 2008
STUFF HAPPENS
W piątek 25.04 Maszka, Zasi, Zigi, Buła, Kusion (5/7naszej rodziny) wybrali się do Tatru Śląskiego. Była okazja, gdyż Zigi załatwił bilety za 5zł i to na parterze!!! Tego wieczoru wystawiano Stuff happens, czyli tłumacząc z ang. zdarza się. Co to za sztuka? To dramat polityczny o przyczynach wojny w Iraku. Jak można się domyślić 3/5 z tych 5/7 po 15 minutach zasypiała, co nie znaczy, że sztuka była zła (poprostu mało interesująca dla niektórych). Jednak jednogłośnie możemy powiedzieć, że Busha przedstawiono idalnie, poprostu jako kretyna:)
Przedstawienie trwało 3 h, wieć aby ci, którym się nie podobało, nie mogli mówić o zmarnowany wieczorze, udaliśmy się do da grasso, aby sporzyć duże margerithy.
23:00, rodzinaaa
Link Komentarze (1) »
"Co by było gdyby..." u Zigiego...

Normaaaaalnie extra! 19 kwietnia (jak nigdy) mieliśmy do czynienia z rodzinnym spotkaniem w KOMPLECIE!!! Rzadki to rarytas zebrać się w takiej KUPIE:P Do rezydencji zigiego zaprosiliśmy też czekoladę, chipsy, soki, szampan no i winoooo:) Przebojem tego wieczoru stała się gra w "gdybanie":P Dla nieznających tej zabawy krótko wyjaśnię, że jest to gra bez zahamowań, która nieposiada barier wyrażania swoich marzeń w dosłownym tego słowa znaczeniu:D Ach... miły to czas spędzić go wśród was!

 PS: Oby ptaki nie przestały latać, bo i naczej Zasi... :D

17:38, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
sobota, 19 kwietnia 2008
u Zasi

5 kwietnia, złożyliśmy wizytę w domu panny Zasi:) Motywem przewodnim spotkania stała się debata na temat wspólnego wyjścia na spacer, a raczej próba podjęcia decyzji czy opłaca się wyjść z domu czy też lepiej posiedzieć przy herbacie:) Ech... nie ma to jak znaleźć sobie mądry temat do dyskusji... Okazuje się, że spór rozstrzygnął autobus, którym to niektórzy musieli już wracać do domu bo czas miłego spotkania minął:)

17:17, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
środa, 09 kwietnia 2008
...niczym na Mount Everest!
4 kwietnia, w leniwe, piątkowe popołudnie Kaszka, Kusion, Buła i Zigi wybrali się do miejsca, które nie tylko wymaga zmierzenia się z własnym lękiem, wytrzymałością i wzajemnym zaufaniem ale także podejmowania właściwych decyzji dot. wyboru odpowiedniego elementu konstrukcji odpowiedzialnego za utrzymanie ciała w stabilnej pozycji... o czym mowa?? o chwytakach trzynastometrowej ścianki wspinaczkowej:D Przez ponad 2 h siłowania się z stawianymi wyzwaniami w studiu alpinistycznym "Transformator" z radością informuję, że straciliśmy po 5 kg nadwagi:P do skutków ubocznych można zaliczyć: naderwane mięśnie, odciski na dłoniach, 2 paski odbite na ciele od upżęży zabezpieczającej, biały osad w oczach w postaci magnezji (MgO) i sześć obolałych ***** układu męskiego... Mimo wszystko było SUUUUUPEER!! :)
21:55, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
piątek, 28 marca 2008
PODWÓJNE URODZINY!!!
Tych oto dwóch gentleman'ów obchodzi dzisiaj swoje
21 urodziny !!!
Chłopaki!!! Przyjmijcie od nas
PODWÓJNE NAJLEPSZE ŻYCZENIA
100 LAT!!!
12:25, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 20 marca 2008
UWAGA konkurs!:P

 

PYTANIE:

Czyja ręka (spośród członków naszej rodziny)

 widoczna jest na zamieszczonym zdjęciu?

 

 Odpowiedzi proszę udzielać w "komentarzach". Kto pierwszy ten lepszy... zwycięzca może być tylko jeden:)

00:44, rodzinatomy
Link Komentarze (2) »
piątek, 14 marca 2008
14,5 marca - ŚWIĘTO ŻÓŁTEGO TULIPANA!!!

 

 

Z TEJ OKAZJI 

WSZYSTKIM 

WSZYSTKIEGO

   TULIPANOWEGO !!!

W dniu dzisiejszym nasz rodzinny blog obchodzi swoje 1 urodziny:) Ech... jak ten czas szybko leci. Przez rok dorobiliśmy się 38 notatek opisujacych nasze wspólne chwile. Życzmy sobie aby w przyszłym roku było ich tutaj przynajmniej dwa razy tyle:)

00:17, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 10 marca 2008
Najstarszy w Rodzinie

Dokładnie wczoraj Monsieur Zigler jako pierwszyw w naszej rodzinie skończył 22 rok życia.

Mimo, iż tym samy Łukasz jest najstarszym wśród nas, my i tak go lubimy :)

Wszystkiego dobrego Łukaszu!!!

Żyj nam 100 lat!!!

Życzy Rodzinka

 

21:03, rodzinaaa
Link Komentarze (1) »
sobota, 16 lutego 2008
Niech żyyyyje BAL!!!
W ostatnią sobotę karnawału (02.02.2008) całą rodziną wybraliśmy się na prawdziwy najprawdziwszy BAL pełen księżniczek i książąt rodem z bajki:D Dziewczyny wystrojone w najlepsze suknie, faceci pod krawatem, biżuteria, fryzury... po prostu bóstwo:P Całą noc towarzyszył nam multiinstrumentalny duet, który sprawiał, że nogi same rwały się do tańca:D Nie zabrakło też niespodzianek w postaci pokazu tańca towarzyskiego jak i występu zespołu UNIVERSE:) O północy wszyscy posililiśmy się ciepłym bigosem i czerownym barszczem (to akurat był dziwny zestaw kolacyjny no ale starali sie:) impreza skończyła się o godz. 4.30. Pozytywnie zmęczeni, pełni wspomnień i dobrych nastrojów wróciliśmy do domu:)
17:15, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
SYLWESTERRRR 2007/2008

Hahaha to zdjęcie mówi wręcz samo za siebie z jaką to imprezą sylwestrową mieliśmy doczynienia u Kaszki:D Były jednak i elementy, których na zdjęciu nie widać ale może to i dobrze:P Zabawa trwała do białego rana przy wtórze prawdziwie karnawałowej muzyki. Nie obyło się oczywiście bez wspólnego śpiewu!!! A w tym miejscu trzeba zwrócić uwagę na uwielbiany przez wszysstkich konkurs "szła dzieweczka", który bezapelacyjnie "wygrał" Misiek:D Nie martw sie chłopie, nastepnym razem sie odegrasz!:D Niestety nie obyło się bez ofiar... podczas nocnej wycieczki na stacje SHELL, wypadkowi uległa nasza Katarina. Kosztowało ją to 3 tyg. z nogą w gipsie no ale przecież impreza bez przygód to nie impreza:D

16:52, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
sobota, 05 stycznia 2008
Narzeczeni

A to my nowi Narzeczeni Kamila i Krzysiek w Sylwestra 2007, podczas którgo odlewaliśmy Nasze zaręczyny napojem zwanym Johnnie Walker.

23:23, rodzinaaa
Link Komentarze (3) »
środa, 02 stycznia 2008
ZARĘCZYNY

Tak! Mamy w rodzinie pierwsze zaręczyny!!! Szczęśliwą parą są Kaszeńka i Kusion. Kochani! Wszystkiego najlepszego w czasie Waszej pięknej wędrówki drogą miłości,  z całego serca życzą

 

najbliżsi przyjaciele.

 

 

13:24, rodzinatomy
Link Komentarze (3) »
wtorek, 25 grudnia 2007
Wszystkim... :)

 

 

22:30, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 01 listopada 2007
TOSTY czy RYŻ ??

No właśnie... przed takim oto dylematem stanęliśmy, robiąc sobie wspólną kolacyjkę w domu panny Elżbiety w Halloween'owy wieczór:P Niektórzy spośród zgromadzonych mieli wspaniały pomysł zrobienia pysznych i pożywnych tostów, jednak entuzjasytczne grono tej idei zostało bestialsko przegłosowane przez żeńską część składu co w efekcie zaowocowało kolacją w postaci ryżu z koncentratem pomidorowym i bazylią:| Po takiej uczcie przyszedł czas na obejrzenie filmu:) Już nie pamiętam kto dokonał wyboru tego co będziemy oglądać jednak jedno jest pewne... długo nie zapomnimy tej kinematograficznej perełki :D nawet Kaszeńka z wrażenia nam zasnęła w czasie seansu... a z filmu wypływał jeden ale jakże powalający morał: dziewictwo w dzisiejszych czasach to wstyd :D ...komentarze już pozostawiam czytelnikom:) ...reasumując, miły był to wieczór:)

17:55, rodzinatomy
Link Komentarze (1) »
środa, 10 października 2007
FLIRT .
hmmm... u kusiona na urodzinach misiu kusion i zigi... flirtowali sobie :) ale nic z tego nie wyszło :)  wiec po co bylo tyle starań... pół nocy się chłopaki męczyli a nawet kaca nie było rano... :) no i tak upłynęły urodziny kusiona :)
11:10, rodzinaaa
Link Dodaj komentarz »
zazi ta twoja rybka jest popieprzona!

No... urudziny zasi = wiocha!!! i nie pomogło ładne wejście ze skrzypcami i AveMaria nie... nie pomógł nawet dość szykownie zastawiony szwedzki stół... nic z tego... wiocha była jak zawsze... a w czym to sie ujawniło już mówie. :) po 1. buła doprawił stojącą na stole vanesse... wiec pomyśleliśmy że trzeba ją zeżreć... ale nie wyszło... wszyscy przygotowali talerzyki ale zazi nie poczęstowała nas rybką... dodajmy ze vanessa obchodziła w tym dniu swoje urodziny :) no i repertuar... piosenek które zaczęlismy wyśpiewywać po flaszkach winka... które też było wiejskie:) ale tak to potem jest jak sie wakacje na wiosce spędza, człowiek się przyzwyczaja i koniec nie ma rady :) ...the end :P

11:08, rodzinaaa
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 01 października 2007
Trzecie OCZKO Kusiona!

STO LAT KUSION!!! :D No popatrz jaki to zbieg okoliczności... żyjemy w XXI wieku a Ty już masz 21 lat:) z tego napewno "urodzi się" jakieś szczeście:D Wszystkiego co najlepsze i najtrafniejsze na te Twoje starcze lata, życzy...

...RODZINA :)

10:12, rodzinatomy
Link Komentarze (1) »
czwartek, 27 września 2007
Raz dwa trzy, Raz dwa trzy, Raz dwa trzy i... URODZINY ZASI!!! :D

"Zdrowia, szczęścia, pomyślności, nigdy smutku, wiele radości i spełnienia wszystkich marzeń, wesołych pogodnych zdarzeń!" - ZASI!!!! Niech słowa tej piosenki spełniają Ci sie codziennie przez 365 dni w roku (chyba że jest przestępny to przez 366 :P ) 100 lat 100 lat 100lat 100 lat !!!!!!! :)

00:26, rodzinatomy
Link Dodaj komentarz »
 
1 , 2 , 3


BIJE W NAS JEDNO SERCE









Najbliższe
urodziny obchodzi
KASZKA :)
a to już za...

Następny
w kolejce jest
MISIEK :)
z którym będziemy świętować za...

Z naszym udziałem:
1. zespół LAF
2. zespół PRZEMIENIENIE 3. Radio Katowice - SERWUS